2009年5月4日月曜日

best non fiction blog (3rd May) must read!!


best non-fiction blog / 3rd May ^ ^


05-03

皆へ(To Everyone)
ブログを更新できず、
『ごめんなさい』
"Sorry" that i couldn't update my blog.

ちょっとした心の葛藤がありました。
I got a complication in my heart.

三重liveの後、風邪を引いてしまい28日、29日の代々木liveを自分の思っていたliveにする事ができませんでした。
After finished live at MIE, I caught a cold and couldn't perform YOYOGI's live on 28th,29th the way I want.

28日、29日のliveを楽しみにしていた皆さん、ゲストの皆さん、
『本当にごめんなさい。』
For everyone and also guests who attended my live on 28th,29th "I really sorry."

それでも、そんな私を応援してくださった皆さん、あたたかかったです。
But, everyone still encouraged me that warmed my heart.

『本当にありがとうございました。』
"I really thank you for your sincerly"

昨日のliveは、どうだったかな?
How about yesterday's live?

liveは、あと9本。思う事は色々あります。
There's 9 performances left. There's still a lot to think.

良いliveの時も、悪いliveの時も全て私なのです。
特に思うように!liveが出来なかった時は、現実を受け入れるのに時間がかかってしまったりもします。
Even good or bad live, they're all because of me.
Especially, when live is not go the way I want, it sometimes, takes me a while to accept the reality.


そんな時はいつも自分に言い聞かせます、
In such moment, I always talk to myself.

『自分らしく、今日の精一杯を。』って。
"Do the best for today the way I am"

良い意味でも、悪い意味でもliveは生ものです。
Either in good or bad meaning, live performance gives raw experience.

良い時は嬉しいし、悪い時は落ち込みます。
そんな『live』というものに私は魅力を感じているのです。
I'm happy when it's good, and I feel down when it's bad.
And I can feel charm in that such a thing called "live".


なので!今日も、私らしく精一杯頑張ります!
Anyway, I'll try my best today.

^ー^
代々木live10本が終わりました
I finished all 10 performances at YOYOGI.

liveに来て下さった皆さん『ありがとうございました』
"THANK YOU" Everyone who came and enjoyed my live.

次は、前橋ですね
Next is MAEBASHI

前橋の皆 待っててね
Everyone in MAEBASHI, see you soon.

3 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

Thank you so much for posting!!

Namie is so cute. >_< Even if the show wasn't (I doubt so), I really admire hers efforts.

And I hope she is better from the cold... This tour is too long, her body should be tired.

匿名 さんのコメント...

Thank you for responding to
my request.

chiao さんのコメント...

thank u for sharing...
NAMIE IS THE BEST!!
hope she get well soon,
and about the swine flu,
take care urself..^^