2009年1月10日土曜日

来た〜

やっとチケットが届いたぜ!!!
それに、なんと…アリナの10列だよ♥

近くとは言えないけど、ステージからの距離は9列だけ♥
こんないい席を当たったのは初めてだ、どきどき

後、20日に大阪城ホールのライブを楽しみにしてる

今回、ツアグースは何を買おうかなあ☀



PS。今回のコンサートは4公演を参加する予定だが、時間がなかなかないので
代々木競技場公演ともう一つの大阪城ホール公演は行けないんだ T_T

3 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

Congratulation Mr. ikorn!(^^;

I envy you so~~ much!!
I’ve never been amuro’s live concert till now.
I want to see her very close distance at least one time through my life!
But I don’t know when it’ll be realized.
Anyway, have a pleasant weekend, please!

Bye for now,,,

Aw Weijie さんのコメント...

Congrats!

I'm also wishing i can attend BF tour in April. I will be in Tokyo from April 25 to May 1.

So I can go to the April 28 or 29 show in yoyogi stadium!! But.. I have no idea how am i going to get the ticket! geez...

匿名 さんのコメント...

羨ましいな~
私も見に行きたい。けど、私は台湾人で日本に住んでいない。だから、君のように暇があれば、何回目のコンサートにも行けない。